BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 29, 2009

Kembali Pada Islam

Minggu yang memenatkan bagi aku...aku dihujani dgn kerja2 yang bertimbun sbagai timb pengerusi induksi...dihempap dgn berbagai masalah...cukup menyakitkan kepala...tertekan dengan keadaan namun aku masih ade peluang untuk mengadu...aku tau peluang ini akan sentiasa diberikan kepada aku...didalam segala tekanan yang melanda aku letakkan segala aduan kepada ALLAH...dia yang maha kuasa...tiada lain...syukur segala urusan aku di AS slesai dgn jayanya...apa yang ingn katakan disini, walau apapun yang berlaku terhadap diri kita, kembalilah pada ALLAH...letakkan segala pengharapan kepadanya...dia yang maha kuasa lagi maha menyayangi...mungkin apa yang kita minta tidak ditunaikan di kala ini, jgn bersedih, dia lebih mengetahui ape yang sepatutnya...kenapa aku katakan begini...walau telah byk dosa yang aku lakukan namun ALLAH tetap makbulkan doa aku...byk kesalhan yang aku lakukan namun apbila aku mengangkat tgn untuk berdoa, aku masih menrima apa yang aku hajatkan...namun jgnlah kerana hajat kita tidak ditunaikan sekali kita sudah berputus asa...besar sungguh kasih sayang ALLAH...namun kita masih tetap melakukan kesalahan...hina sungguh rasanya diri kita ini...walau apa pun yang melanda kembalilah kepada islam...Islam akan menyinari jiwa kita...

1 comment:

  1. islam itu indah lagi memudahkan semua urusan. bersesuaian dengan fitrah hidup dan releven sepanjang zaman.
    nur..:-)

    ReplyDelete